معرفی حضرت به دیگران

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کرد، شناخت امام و شناساندن آن به دیگران در حد توان میباشد. اگر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را آنگونه که باید و شایسته است حتی به کسانیکه مشغول امور دنیوی هستند معرفی کنیم یقیناً همه آنها مشتاق فرج حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شده به طوری که نه فقط با زبان و دل  بلکه با همه وجود صدا خواهند کرد: «اللهم عجل لولیک الفرج

منتظر واقعی کسی است که در همه جا محبوبش را به دیگران معرفی کند. منتظر حقیقی باید راه انبیاء و اوصیاء را در پیش گرفته و امام خویش را به جهانیان معرفی نماید، همانگونه که این بزرگواران با همه سختیهایی که کشیدند دین و کتب الهی را به مردم ابلاغ کردند.

اگر بخواهیم خورشید عصمت و ولایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هرچه زودتر طلوع نماید ، باید روش انبیاء و ائمه هدی علیهم السلام را در پیش گرفته و به شیوه‌های مختلف اما‌م زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به دیگر ان معرفی کنیم.

رسول خدا صلی الله علیه وآله درباره چنین اشخاصی فرموده‌اند: پس از شما قومی خواهد آمد که پاداش هر یک از آنها برابر پاداش پنجاه نفر از شما می‌باشد.عرض کردند یا رسول ‌الله مگرنه این است که ما در حضور شما در بدر و حنین و احد شرکت کردیم و حتی قرآن در میان ما نازل شد؟ حضرت فرمودند: اگر آنچه بر آنها روی خواهد داد،  بر شما روی می‌داد نمی‌توانستید همانند آنها صبر و شکیبایی را پیشه خود سازید.

(منتخب الاثر ص515)

انشاءالله که بتوانیم با عمل خود جزء این افراد و مشمول این فرمایش حضرت رسولاکرم صلی الله علیه وآله واقع شده و با شناساندن امام‌زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در حد توان خود به دیگران و شناساندن زمان پس از ظهور که زمین غیر از این زمین خواهد شد،مردم را شیفته آن امام مهربان کرده و قدمی برای فرج حضرتش برداریم.ان‌شاءالله

دست نیاز سوی تو دارد وگرنه نوح           با زورق شکسته به طوفان چه می کند؟