تصاویر جدید 
زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم 
www.pichak.net کلیک کنید

                      مهدی میان پرده ای از اشک یادت می کنم

از دیده ها پنهان شدی هر چند عادت میکنم

                      هر روز هنگام سحر،چرخی به قبله می زنم

اشکم به روی گونه ها عرض ارادت می کنم

                      تصویر زیبای تو را در خاطرم دارم وشب

در مسجد چشمان خود دایم عبادت می کنم

                      حک شد به روی سینه ام،تقدیرهجری بی صدا

از باغ خونین دلم هر دم عیادت می کنم

                      یک دسته از نامردمان،اطراف من مانده ومن

من با طواف روی تو عزم شهادت می کنم

                     دست نجیب کردگارروی تورامخفی نمود

مهدی ندیدم چهره ات هرچندعادت می کنم

                      الهم عجل الولییک الفرج

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش 
تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید